czwartek, 23 czerwca 2016

Robimy kwiatki ze stempli- jeden stempel wiele możliwości!

Witajcie po raz kolejny.

Dziś chciałabym przedstawić moje propozycje jak z jednego stempla zrobić kilka różnych kwiatów.
Jesteście ciekawi to zapraszam.

-zaczynamy od najprostszego sposobu
odbijamy kwiatuszek na  papierze ze wzorem, wycinamy , delikatnie falujemy i wyginamy płatki rękoma, sklejamy po dwa ozdabiając środek perełką lub pręcikami.Zobaczcie jak ślicznie się prezentują na akwarelowym tle.






-jeśli zależy nam na płaskich kwiatach proponuję odbicie stempelka na jednokolorowym grubym kartonie,przełożenie gazą i sklejenie ze sobą  dwóch lub trzech kwiatków.






Swoje kwiatki dodatkowo pomalowałam na brzegach białą farbą akrylową oraz  klejem i obsypałam brokatem o podobnym odcieniu. Oto efekt .Obszerny kurs na tego kwiatka znajdziecie tu --klik.



 A najmniejsze z kwiatków po pomalowaniu prawie całego płatka  białą farbą wyglądają równie efektownie.








-jeżeli potrzebujecie eleganckiej i wypukłej formy proponuję uformowanie  z tego stempelka róży łącząc ze sobą  kilka płatków o różnej wielkości.Nie może  obyć się bez białej farby i brokatu.







Na dzisiaj to już wszystkie moje propozycje.Mam nadzieję,że Was zainspirowałam i  wiecie już, jak zrobić użytek z tego stempla.



Pozdrawiam Bożena/BBart

1 komentarz:

  1. Niesamowite. Te stemple dają możliwość uzyskania takich cieni na płatkach?

    OdpowiedzUsuń