czwartek, 23 czerwca 2016

Efektowne tło z użyciem stempli- kurs

Witajcie.
Jesteście ciekawi jak wykonuję tło do swoich prac? Przygotowałam krótki kursik obrazujący ich powstawanie.Zapraszam.



 Nanoszę pędzelkiem wybrany kolor farbki akwarelowej na grubą, przeźroczystą folię, spryskuję wodą i przeciągam po kartce.



Następnie suszę nagrzewnicą.Wycinam odpowiednie kwadraty, składam ze sobą lub mieszam kolorami.


Na tak przygotowanym tle odbijam również  agateriowe kwiatuszki np.  magnolie, które wykorzystuję w swoich pracach jako dodatek w formie listków. Mogliście je zauważyć w mojej pierwszej inspiracji na blogu.


Pozostaje jeszcze ostemplować tło wybranymi stemplami. I gotowe.


Co na mim umieścicie zależy od waszej twórczej inwencji.
 Możecie wykorzystać tak jak ja agateriowe stempelki. Ułożyć z nich kompozycję kwiatową dodając ręcznie klejone i gotowe kwiaty,przełożyć gazą, ozdobić sznurkiem. Na koniec wkomponować nasze tekturowe nowości z okazji Dnia Matki oraz Dnia Ojca. Oczywiście nie może zabraknąć papieru z kolekcji Oh hello Spring!


To już wszystko.Mam nadzieję, że kursik okaże się przydatny do stworzenia własnych, niepowtarzalnych prac dla waszych Mam.


Pozdrawiam BBart.

20 komentarzy:

  1. Jeeejciu jakie piękne. Pewnie sie powtórzę ale masz ogromny talent! ;) pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kurs :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wyszły! :)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się jak są robione te pastelowe tła na różnych kartkach. Teraz już wiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efektowne tło z użyciem stempli- kurs. Witajcie. Jesteście ciekawi jak wykonuję tło do swoich prac? Przygotowałam krótki kursik obrazujący ich ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie instrukcje. :) Piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale czad! Piękne efekty :D Super oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym umieć robić takie rzeczy, przecudowny blog <3 Gratuluję talentu do takiego czegoś :D

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/to-co-widze-bez-ciebie-peter-bognanni.html

    Dodaję bloga do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te tła, bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile tu fajnych podpowiedzi..popodglądałam sobie troszkę Twoje posty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te prace! Może kiedyś sama pokuszę się na własnoręczną robotę :D

    OdpowiedzUsuń